טופס התחייבות לקוח/ה לקבלת שירות בתשלום

תנאי קבלת השירות

  1. במידה ואין לכם הסכם אחזקה , נחזור אליכם תוך 3 ימי עסקים לכל היותר. תיקון התקלה עשוי להמשך זמן נוסף.
  2. במידה והתיקון נדרש במהלך תקופת האחריות:
    1. טיפול בתקלות שמקורן בשימוש לא ראוי בציוד / גרימת נזק לציוד יהיה בתשלום.
    2. תיקון נזק, שבר, קצר חשמלי הנובע מתקלות חברת החשמל או שימוש בתשתית חשמל לא תקינה, אינו מכוסה במסגרת האחריות ויהיה בתשלום.
    3. תאריך פתיחת קריאת השירות יהיה התאריך הקובע לעניין תיקון במסגרת תקופת האחריות
  3. החלפת ציוד לא תקין שאינו במסגרת האחריות תהיה בתשלום בהתאם למחירו המעודכן במועד התיקון.
  4. תעריפים (יש להוסיף לתעריפים 17% מע”מ כנדרש בחוק)
    1. תמיכה טלפונית ( במידה ואין הסכם אחזקה חודשי):
      1. תעריף שעתי: 245 ₪. (החיוב יעוגל לפי חצאי שעות. דוגמה א: 20 דקות יחויבו בחצי שעה. 45 דקות יחויבו בשעת עבודה)
      2. במידה ויידרש זמן נוסף לשיחה הטלפונית לטיפול בבעיה , זמן זה יתווסף לחיוב השעתי.
    2. תיקון בבית הלקוח (הגעת טכנאי):
      1. תעריף שעתי: 345 ₪. חיוב מינימלי: שעה אחת. מעבר לשעה ראשונה החיוב יעוגל לפי חצאי שעות.
      2. נסיעות (הלוך/ חזור): 300 ₪. נסיעות מצפון לנתניה או דרומית ליבנה בתוספת 100 ₪.
  • עלות טכנאי נוסף: זהה (תעריף שעתי + נסיעות)

 

להבטחת הטיפול בפנייתך יש למלא את פרטי כרטיס האשראי. כרטיסך יחויב עבור השירות עם סיום הטיפול בפנייתך. הכנסת פרטי כרטיס האשראי מהווה אישור הלקוח לתנאים המפורטים במסמך זה.תודה רבה.

* חברה: נדרש חתימת מורשה/ת חתימה

 

ברגשי כבוד

צוות i-feel