טופס התחייבות לקוח/ה לקבלת שירות בתשלום
תנאי קבלת השירות
- במידה ואין לכם הסכם אחזקה , נחזור אליכם תוך 3 ימי עסקים לכל היותר. תיקון התקלה עשוי להמשך זמן נוסף.
- במידה והתיקון נדרש במהלך תקופת האחריות:
- טיפול בתקלות שמקורן בשימוש לא ראוי בציוד / גרימת נזק לציוד יהיה בתשלום.
- תיקון נזק, שבר, קצר חשמלי הנובע מתקלות חברת החשמל או שימוש בתשתית חשמל לא תקינה, אינו מכוסה במסגרת האחריות ויהיה בתשלום.
- תאריך פתיחת קריאת השירות יהיה התאריך הקובע לעניין תיקון במסגרת תקופת האחריות
- החלפת ציוד לא תקין שאינו במסגרת האחריות תהיה בתשלום בהתאם למחירו המעודכן במועד התיקון.
- תעריפים (יש להוסיף לתעריפים 17% מע”מ כנדרש בחוק)
- תמיכה טלפונית ( במידה ואין הסכם אחזקה חודשי):
- תעריף שעתי: 245 ₪. (החיוב יעוגל לפי חצאי שעות. דוגמה א: 20 דקות יחויבו בחצי שעה. 45 דקות יחויבו בשעת עבודה)
- במידה ויידרש זמן נוסף לשיחה הטלפונית לטיפול בבעיה , זמן זה יתווסף לחיוב השעתי.
- תיקון בבית הלקוח (הגעת טכנאי):
- תעריף שעתי: 345 ₪. חיוב מינימלי: שעה אחת. מעבר לשעה ראשונה החיוב יעוגל לפי חצאי שעות.
- נסיעות (הלוך/ חזור): 300 ₪. נסיעות מצפון לנתניה או דרומית ליבנה בתוספת 100 ₪.
- תמיכה טלפונית ( במידה ואין הסכם אחזקה חודשי):
- עלות טכנאי נוסף: זהה (תעריף שעתי + נסיעות)
להבטחת הטיפול בפנייתך יש למלא את פרטי כרטיס האשראי. כרטיסך יחויב עבור השירות עם סיום הטיפול בפנייתך. הכנסת פרטי כרטיס האשראי מהווה אישור הלקוח לתנאים המפורטים במסמך זה.תודה רבה.
* חברה: נדרש חתימת מורשה/ת חתימה
ברגשי כבוד
צוות i-feel